Spletna stran naj bi bila zanesljiv vir aktualnih in resničnih informacij, ki služi obiskovalcem za vzpostavitev stika z vami. Še posebej pomembne so informacije, vezane na naslov sedeža podjetja, elektronski naslov, kontaktno telefonsko številko, delovni čas, ponudbo, izdelke …
Poleg tega je lahko v veliko pomoč vašim zaposlenim ali pa jim povzroči preglavice. Morda se je kdaj pripetilo, da so vas stranke kontaktirale glede določenega izdelka, ki so ga opazile na spletni strani in ga želele kupiti … Vi pa ste jim morali odgovoriti:
»Tega izdelka pa žal več nimamo na zalogi.«
Prav tako morate biti pozorni, če se pri poslovanju poslužujete bonov, kuponov, akcijskih ponudb in podobno. To je zagotovo dobra strategija za sprožitev nakupa pri strankah, a težava se pojavi, če nimate na strani zavedenih točnih informacij in pogojev glede nakupa, cene, datuma veljavnosti, količine itd. Vaši zaposleni bodo zaftrustrirani, ko bodo strankam morali pojasnjevati, da ne morejo dobiti nečesa, kar pričakujejo. Zagotovo si ne želite, da imajo stranke pri vas slabo izkušnjo in le-to izlijejo na zaposlene, v obliki zmerjanja in kričanja.
Kako mislite, da se je takšna stranka počutila? Verjetno razočarano in mogoče celo jezno, ker je izgubljala čas z vami zaradi napačnih informacij na vaši strani. Kaj mislite, da je nato stranka storila? Najverjetneje se je obrnila na konkurenco in pri njih kupila želen izdelek. Menite, da boste po tej izkušnji še vedno njena prva izbira za nakupovanje? Velika verjetnost je, da ne.
Še en pogost primer, ki naredi stranke nejevoljne, je ta, da na spletni strani nimate posodobljenega delovnega časa. Stranka se oglasi do vašega podjetja, z namenom, da nekaj kupi, naleti pa na zatemnjene prostore in zaklenjena vrata. Če nimate te sreče, da ste edini ponudnik določenih izdelkov ali storitev, bo stranka skoraj zagotovo odšla h konkurenci.
Neosvežene informacije na spletni strani glede zaposlenih in njihovih delovnih mest lahko prav tako škodijo vašemu podjetju. Če imate še vedno na strani kontaktne oseb, ki niso več zaposlene pri vas ali ne opravljajo več tega dela, boste povzročili nejevoljo in zmedo tako pri strankah, kakor tudi pri zaposlenih, ki jih bodo stranke kontaktirale glede zadev, za katere niso (več) pristojni.
Pravilni kontakti so ključni za prvi stik in oblikovanje obiskovalca v potencialno stranko ali poslovnega partnerja. Zato si nikakor ne smete privoščiti, da stranka prejme elektronsko sporočilo o zavrnitvi e-mail naslova ali jo preusmerjati na več zaposlenih, da pride do želenega odgovora. Čas je namreč pomembna vrednota in nihče si ga ne želi zapravljati za nepotrebno iskanje informacij, ki bi jih lahko dobili takoj že na vaši spletni strani.
Zato je pomembno, da s poslovnim partnerjem, ki vam izdela ali prenovi spletno stran, sklenete tudi dogovor o prihodnost. Bodisi je to, da vas oziroma vaše zaposlene nauči objavljanja na spletni strani, bodisi vam nudi tehnično podporo in storitev posodabljanja informacij na spletni strani.
V vsakem primeru s spletno stranjo dobite tudi odgovornost, da obiskovalci prejmejo resnične in aktualne informacije. Če se zavedate pomembnosti tega, potem ste na dobri poti, da si s pomočjo digitalnih orodij zagotovite večjo prepoznavnost podjetja in uspešnejše poslovanje.
Dandanes namreč ni dovolj zgolj to, da imate spletno stran, če je potem nihče ne najde ali pa poišče informacije o vašem podjetju na drugih spletnih straneh. V nadaljevanju poglejte, kako si lahko zagotovite večji obisk na svoji spletni strani.